W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Deklaracja dostępności.

XML

Treść

Dom Pomocy Społecznej w Koronowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Koronowie.

Data publikacji strony: 7 maj 2018 r.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: informacje na stronie BIP są aktualizowane na bieżąco w miarę potrzeby.

Oświadczenie sporządzono dnia 20 września 2020 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe: W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Leszek Kruszyński , e -mail: dpskoronowo@gmail.com. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 52 38 22 564 . Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności można składać pocztą na adres Dom Pomocy Społecznej w Koronowie, ul. Paderewskiego 35, 86-010 Koronowo lub mailowo: dpskoronowo@gmail.com

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Adres strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich: https://www.rpo.gov.pl

Strona Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Koronowie jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
• filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących, zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy,
• część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
• brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.


Opis alternatywnego dostępu do poszczególnych elementów BIP:

  • Dział DANE PODSTAWOWE zawiera dane teleadresowe w formie tekstowej.

  • Dział O NASZYM DOMU zawiera pliki pdf (Zezwolenie na prowadzenie Domu Pomocy Społecznej w Koronowie. Statut Domu Pomocy Społecznej w Koronowie. Regulamin Organizacyjny Domu Pomocy Społecznej w Koronowie.) - z treścią ww. plików alternatywnie można zapoznać się dzwoniąc pod nr tel. 52 38 22 564.

    Ponadto zawarty jest link do strony http://domy.dps.pl/ - prezentacja Domu Pomocy Społecznej.

  • Dział KOSZT UTRZYMANIA MIESZKAŃCA zawiera plik pdf ( Zarządzenie nr 10_2020 w sprawie średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w domach pomocy społecznej prowadzonych przez Powiat Bydgoski w 2020 roku.) - z treścią ww. plików alternatywnie można zapoznać się dzwoniąc pod nr tel. 52 38 22 564.

  • Dział DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ zawiera plik pdf (Ustawa o dostępie do informacji publicznej.) - z treścią ww. plików alternatywnie można zapoznać się dzwoniąc pod nr tel. 52 38 22 564

  • Dział ZAMÓWIENIA PUBLICZNE zawiera ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówień publicznych. Po zakończeniu postępowania ogłoszenia są archiwizowane.

  • Dział OGŁOSZENIA O NABORZE DO PRACY zawiera pliki pdf - ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy oraz ogłoszenia o wynikach naboru. Z z treścią ww. plików alternatywnie można zapoznać się dzwoniąc pod nr tel. 52 38 22 564.

  • Dział SPRAWOZDANIA zawiera pliki pdf – sprawozdania finansowe jednostki za kolejne lata. Z z treścią ww. plików alternatywnie można zapoznać się dzwoniąc pod

    nr tel. 52 38 22 564.

  • Dział KONTROLE, zwartość działu będzie uzupełniana.

  • Dział MAJĄTEK, zwartość działu będzie uzupełniana.

  • Dział OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, zawiera plik pdf (Informacja Administratora Danych Osobowych.) - z treścią ww. plików alternatywnie można zapoznać się dzwoniąc pod nr tel. 52 38 22 564.

  • Dział PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW, zawiera informacje tekstową.

  • Dział DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI, zawiera aktualne informacje tekstowe o dostępności cyfrowej niniejszej strony BIP.

Załączniki